جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 05 دی 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

وعده صمت برای حل مشکل تامین ماشین آلات معدنی

مدیرکل دفتر ماشین آلات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت گفت: حوزه معدن در ایران یک موضوع مهمی است و اگر کم کاری در حوزه تامین ماشین آلات معدنی صورت بگیرد اول خود ما متضرر خواهیم شد.

وعده صمت برای حل مشکل تامین ماشین آلات معدنی اخبار

جمشیدوند مدیرکل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت در گفت وگو با خبرگزاری فولادبان در رابطه حمایت از تولد داخل ماشین آلات معدنی گفت: در کشور قانونی داریم به نام حمایت از تولید داخل که در در حال اجراست و وزارت صمت نیز جزیی از این قانون می باشد و ما موظف به اجرای این قانون هستیم. در رابطه با تامین ماشین آلات معدنی شرکت های داخلی نیز در حوزه تولید ماشین آلات معدنی فعال می باشند و توانایی تولید دارند. وقتی نیاز به ماشین آلات بیشتر از توان تولید داخل باشد طبق قانون باید از توان داخل استفاده شود و مابقی نیز وارد شود و ما به عنوان مجری قانون در حال اجرای آن هستیم.

مدیرکل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی افزود: همه ما یک ماموریت مهم داریم و آن تامین نیاز ماشین آلات معادن است . مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید بتوانیم با هم فکری و کارهای کارشناسی این مشکلات موجود حل شود. در سال گذشته نیز تصمیماتی در زمینه تامین ماشین آلات گرفته شد که امید بخش بود امسال نیز با همکاری بهره برداران معدن ، تولید کنندگان و مجموعه وزارت صمت می توانیم به یک جمع بندی مناسب برای حل مشکلات برسیم

جمشیدوند در پایان گفت: حوزه معدن در ایران یک موضوع مهمی است و اگر کم کاری صورت بگیرد اول خود ما مضرر خواهیم شد. با تمام مشکلات موجود و دغدغه هایی که وجود دارد به فکر حل مشکلات این بخش هستیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors