در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ احتمال رشد ارزش معاملات در هفته آتی

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هفته آینده شاهد افت‌ها و رشدهای سنگینی نخواهیم بود؛ اما احتمالاً ارزش معاملات افزایش پیدا کند و رشدهای کوتاه و ممتدی در شرایط مختلفی در بازار شاهد باشیم.

کاویان عبداللهی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: با توجه به معاملات کم رمقی که در بورس تهران در آخرین روز کاری هفته داشتیم، می‌توان گفت اخبار مثبت از ورود خودرو، می‌تواند به تدریج باعث کاهش ریسک کلی بازار شود. به طور کلی در برخی صنایع شرایط خوبی در حال رخ دادن است و بر همین اساس می‌توان شرایط خوبی برای بورس تهران متصور شد.

وی در ادامه اضافه کرد: به صورت کلی معاملات آخرین روز کاری هفته کم رمق بود و تا روشن شدن شرایط کلی این مسائل تا حدودی سرمایه گذاران با احتیاط بیشتری در بازار معامله خواهند کرد. این موضوع باعث می‌شود ارزش معاملات بازار سرمایه کاهش و به تدریج تقاضا افزایش یابد.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: از سوی دیگر، در هفته جاری رشدها و افت‌های آنچنانی نداشتیم و در واقع بازار در وضعیتی است که می‌تواند برای سرمایه گذاران شرایط بهتر و با قابلیت اطمینان بیشتری ایجاد کند.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین هفته آینده این فرآیند ادامه خواهد داشت و شاهد افت‌ها و رشدهای سنگینی نخواهیم بود؛ اما احتمالاً ارزش معاملات افزایش پیدا کند و رشدهای کوتاه و ممتدی در شرایط مختلفی در بازار شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *