گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – شنبه 11 آذر ماه؛

رشد 27 هزار واحدی شاخص کل در آغاز هفته/ شاخص فلزات اساسی به روند صعودی خود ادامه می‌دهد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 11 آذر 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، ارزش معاملات خرد (سهام+صندوق‌های سهامی) امروز به مبلغ 6 هزار و 360 میلیارد تومان بود که در واقع ثبت دومین رکورد ارزش معاملات خرد در نیمه دوم سال 1402 است. همچنین گروه‌های خودرو، فلزات اساسی و بانک‌ها برترین صنایع بورسی هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات اولین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 27 هزار و 431 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 87 هزار و 777 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 8 هزار و 73 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 728 هزار و 718 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 23 هزار و 895 واحدی، رقم یک میلیون و 561 هزار و 563 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«فملی»،«ومعادن»،«شستا»،«وبملت»،«شبندر»و«شپنا» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «سفارس»،«واتی»،«غشاذر»،«واعتبار»و«دامین» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «ولملت»،«بالبر»،«کگاز»،«غالبر»و«سیلام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *