گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/ از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه، ۲۸۳ هزار و ۸۶۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۷۶ درصد آن، یعنی ۷۶ هزار و ۹۷۵ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۸۳ هزار و ۳۳۷ ریال است.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز شنبه بیست و هفتم آبان ماه

در معاملات روز شنبه بیست و هفتم آبان ماه ۱۴۰2، از یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۷۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۶۲۹ هزار و ۵۴۹ تن یعنی معادل ۴۳ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۳ هزار و ۷۹۵ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۶ درصد آن، یعنی ۲ هزار و ۲۰۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۹۷ هزار و ۲۸۷ ریال است.

همچنین، یک‌هزار و ۴۷۵ تن از حجم عرضه شده میلگرد آلیاژی، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۵۳ هزار و ۶۱ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان میلگرد کلاف، به میزان ۱۵ هزار و ۷۱۷ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۲۰ درصد آن با قیمت ۲۳۰ هزار و ۱۱۸ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۱۰۰ درصد از تیرآهن، ورق سرد خودرو و ورق گالوانیزه خودرو به ترتیب با قیمت میانگین موزون ۲۸۰ هزار و ۸۳۷ ریال ، ۳۰۳ هزار و ۶۹۱ ریال و ۴۰۸/ هزار و ۷۵۷ ریال معامله شدند.

همچنین، ۳۴ درصد از ۳۱۶ هزار و ۸۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن، با قیمت میانگین موزون ۳۶ هزار و ۱۲۱ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۴۰۲ هزار تن گندله با قیمت میانگین موزون ۴۶ هزار و ۱۲۱ ریال به فروش رسید که برابر با ۵۲ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در پایان، مشتریان ۱۰۰  درصد آهن اسفنجی یعنی معادل ۱۰۲ هزار تن را با قیمت موزون ۱۱۵ هزار و ۷۴۲ ریال خریداری کردند.

ریز معاملات روز یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه

در معاملات روز یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه ۱۴۰2، از یک میلیون و ۲۲ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۸ هزار تن یعنی معادل ۳۶ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳۶ درصد آن، یعنی ۸ هزار تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۲۵ هزار و ۲۹۹ ریال است.

ریز معاملات روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه

در معاملات روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه ۱۴۰2، از ۲ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۴۸۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۴۲۲ هزار و ۹۹۵ تن یعنی معادل ۱۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۲۸۳ هزار و ۸۶۰ تن شمش بلوم در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۷۶ درصد آن، یعنی ۷۶ هزار و ۹۷۵ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۱۸۳ هزار و ۳۳۷ ریال است.

امروز فروشندگان ورق سرد B، به میزان ۲هزار تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال مشتریان ۴۵ درصد آن با قیمت ۳۰۰ هزار و ۷۸۸ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۱۰۰ درصد ورق گرمHR ، ورق گالوانیزه G به ترتیب با قیمت میانگین موزون ۲۷۶ هزار و ۶۵۸ ریال ، ۴۰۸ هزار و ۷۵۷ ریال معامله شدند.

ریز معاملات روز سه‌شنبه سی ام آبان ماه

در معاملات روز سه‌شنبه سی ام آبان ماه ۱۴۰2، از ۵۷ هزار و ۴۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۳۸ هزار و ۲۹۰ تن یعنی معادل ۶۷ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۳۱۸ هزار و ۷۲۶ تن ورق سرد B در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۱۰۰ درصد آن، یعنی یک هزار و ۷۵۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۳۱۸ هزار و ۷۲۶ ریال است.

همچنین، دو ‌هزار تن از حجم عرضه شده ورق قلع اندود، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۵۹۰هزار ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق گالوانیزه G، به میزان ۱۸ هزار و ۲۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۳۶ درصد آن با قیمت ۴۰۹ هزار و ۴۲۵ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۸۴ درصد از تیرآهن، ورق گرم خودروبا قیمت میانگین موزون ۲۷۶ هزار و ۶۵۸ ریال معامله شدند.

ریز معاملات روز چهارشنبه یکم آذر ماه

در معاملات روز چهارشنبه یکم آذر ماه ۱۴۰2،  از یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۸۲۳ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۲۲ هزار و ۴۵۳ تن یعنی معادل ۵ درصد محصولات به معامله رسیدند.

در همین حال، ۵ هزار و ۷۵۹ تن نبشی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۴٫۳ درصد آن، یعنی ۲۵۱ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۰۳ هزار و ۹۶۶ ریال است.

همچنین، ۲۲‌هزار و ۶۲۹ تن از حجم عرضه شده تیرآهن، مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۱۴ هزار و ۸۷۱ ریال به فروش رسید.

امروز فروشندگان ورق گرم، به میزان ۲۳ هزار و ۱۰۰ تن از این محصول عرضه کردند و با استقبال ضعیف مشتریان ۱٫۲ درصد آن با قیمت ۲۶۴ هزار و ۲۳۵ ریال به فروش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *