Please use a valid API Key ثبات تقاضای قراضه در بازار دریایی ترکیه - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

ثبات تقاضای قراضه در بازار دریایی ترکیه

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از ثبات تقاضای قراضه دربازار دریایی ترکیه به دنبال کاهش فروش فولاد حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، بسیاری از فولادسازان ترکیه از بازار واردات قراضه دریایی دور بودند و هفته کاری را تنها با معامله یک محموله به پایان رساندند.

در این راستا، کارخانه‌های فولادی این کشور به دلیل کاهش فروش فولاد و قیمت بازار، به خرید مواد اولیه فولادی تمایلی نشان ندادند.

آخرین معامله زمانی بود که یک کارخانه فولادی در منطقه مرمره محموله آمریکایی شامل قراضه HMS 1,2 (85:15) و قراضه خرد شده را به ترتیب با قیمت 381 و 399 دلار به ازای هر تن خریداری کرد. این کارخانه همچنین محموله اروپایی شامل HMS 1,2 (80:20) با قیمت 369 دلار خریده بود.

در همین حال، شایعاتی در بازار درباره فروش محموله اروپایی شامل HMS 1,2 (75:25) با قیمت 372 دلار به ازای هر تن cfr شنیده شد. البته فعالان بازار باور دارند که این معامله یا قدیمی و یا نادرست است، زیرا چنین قیمتی برای بازار کنونی بسیار بالاست.

در نتیجه عدم گزارش معامله جدید در بازار دریایی، ارزیابی روزانه قیمت در پایان هفته ثابت ماند. ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد شاخص قیمت قراضه فولادی HMS 1,2 (80:20)، مبدا شمال اروپا، cfr ترکیه 373.60 دلار به ازای هر تن محاسبه شد که این نرخ حاکی از ثبات نسبت به روز قبل است.

همچنین شاخص قیمت قراضه فولادی HMS 1,2 (80:20)، مبدا آمریکا، cfr ترکیه 377.52 دلار به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ در مقایسه با روز قبل تغییری نشان نمی دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors