در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ اصلاحات بورس تهران ادامه دارد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: احتمالاً بورس تهران در اوایل هفته آینده تا حدودی در روند درجا زدن و اصلاحات کم عمقی قرار بگیرد که بر همین اساس، می‌توان گفت با نزدیک شدن به پایان هفته، مجدداً وارد روند صعودی خواهد شد.

محمدباقر خادمی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: با توجه به اینکه ابتدای هفته جاری برخی ریسک‌های سیاسی کاهش پیدا کرد و ارزندگی که کلیت بازار و اکثر سهم‌ها داشتند، این انتظار می‌رفت که بیشتر روزهای هفته روند مثبتی داشته باشیم. ضمن اینکه حتی یکی از روزها بازار با لیدری خودرو و برخی تک‌سهم‌ها به رشد بسیار مناسبی دست پیدا کرد.

به گفته وی، با روند مثبتی که بازار سرمایه در هفته جاری پیش گرفت، به نظر می‌رسد بورس از روند نزولی خود در کوتاه مدت خارج شده است.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند هفته آتی گفت: احتمالاً بورس تهران در اوایل هفته آینده تا حدودی در روند درجا زدن و اصلاحات کم عمقی قرار بگیرد که بر همین اساس، می‌توان گفت با نزدیک شدن به پایان هفته، مجدداً وارد روند صعودی خواهد شد.

خادمی در پایان اظهار کرد: همچنین در هفته‌ای که گذشت، با اخبار متفاوتی که در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی منتشر شد، ارزش معاملات بازار سرمایه به تدریج افزایش پیدا کرد. بر همین اساس، می‌توان گفت با توجه به اینکه برای هفته آینده اصلاح کمرنگی پیش بینی می‌شود، بنابراین به احتمال زیاد رشد شارپی در ارزش معاملات هفته آتی نخواهیم داشت. البته ناگفته نماند پس از روند اصلاحی ارزش معاملات وارد روند صعودی شده و به آن ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *