جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 19 آبان 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته کاهش قیمت سکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته کاهش قیمت سکه اخبار

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، قیمت سکه در پایین‌ترین قیمت به 28 میلیون و 995 هزار تومان رسید.

ریز معاملات روز شنبه 13 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۳۳۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۱۱۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۰۹ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۴۵۵ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۸ هزار تومان رشد قیمت داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۹۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه 14 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و 460 تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و 227  تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و 333 تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش 99 هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و 382 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار 8 هزار تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت ۲ میلیون و 474 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۹۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 15 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۱۱۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۲۹ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۴۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴ هزار تومان رشد قیمت داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۸۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 16 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۹۴۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۵۶ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۵ هزار تومان افت قیمت داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۱ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 17 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۲۳۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۲۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۳۸۴ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که قیمت سکه امامی با افزایش ۸۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۹ میلیون و ۴۴۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸ هزار تومان رشد قیمت داشت و با قیمت ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۴ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه 18 آبان ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه،

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors