در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

تحلیل هفتگی بازار سرمایه از نگاه یک کارشناس/ منتظر هفته صعودی بورس تهران در هفته آینده باشید؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به وضعیت فعلی، به نظر می‌رسد بازار از اوایل هفته آتی ارزش معاملات پایینی را تجربه کند؛ اما به تدریج ارزش معاملات افزایش یافته و سهم‌ها نیز به رشد قبلی خود ادامه خواهند داد. 

محمدباقر خادمی در گفتگو با فولادبان با تحلیل هفتگی بازار سرمایه مطرح کرد: در هفته جاری شاهد معاملات نوسانی بودیم که می‌توان گفت بازار عملاً رشد و افت قابل توجهی نداشت و ارزش معاملات، روند نزولی مجددی را تجربه کرد. البته این اتفاق، قابل پیش بینی بود.

وی گفت: با توجه به اینکه بورس تهران در هفته‌های گذشته روند صعودی کوتاه مدتی را به همراه داشت، اکثریت سهام از روند نزولی خارج شدند و یک روند صعودی به خود گرفتند. بر همین اساس، به نظر می‌رسد بازار با درجازدن در هفته جاری، در تلاش برای اصلاح خروج از این روند نزولی بود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به پیش بینی روند هفته آینده بورس، اظهارداشت: با توجه به وضعیت فعلی، به نظر می‌رسد بازار از اوایل هفته آتی ارزش معاملات پایینی را تجربه کند اما به تدریج ارزش معاملات افزایش یافته و سهم‌ها نیز به رشد قبلی خود ادامه خواهند داد.

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به روند اخیر بورس تهران، می‌توان گفت روند عرضه و تقاضا حداقل دو تا سه روز ابتدایی هفته آینده خنثی خواهد بود و در ادامه احتمال دارد تقاضا افزایش یابد. به همین دلیل انتظار می‌رود در ارزش معاملات و سهام نیز رشد داشته باشیم که ناگفته نماند ادامه این روند صعودی در هفته دوم مهرماه قابل مشاهده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *