گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – چهارشنبه 29 شهریور ماه؛

رنگ قرمز بورس تهران در پایان معاملات تابستان/ شاخص فلزات اساسی 2 هزار واحد افت کرد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 29 شهریور 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بورس تهران در آخرین روز کاری تابستان با رنگ قرمز به کار خود پایان داد و با توجه به شرایط پیش آمده در اقتصاد کشور باید دید بازار برای هفته آینده که آغاز فصل پاییز است، چه برنامه‌ای دارد. البته به نظر می‌رسد بازار سرمایه به اشباع فروش رسیده و با کوچک‌ترین حمایت و رنج می‌توانست باعث جذب نقدینگی شود. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 7 هزار و 300 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 121 هزار و 188 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 665 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 721 هزار و 771 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 2 هزار و 443 واحدی، رقم یک میلیون و 587 هزار و 435 واحد را نشان داد.

نمادهای «شستا»،«شپنا»،«فارس»،«شتران»،«حکشتی»،«وغدیر»و«کگل» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «قزوین»،«خزر»،«چفیبر»،«خپویش»و«البرز» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «نمرینو»،«بالبر»،«قشهد»،«وتوس»و«قشکر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *