گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – یکشنبه 19 شهریور ماه؛

روند نزولی شاخص کل بورس ادامه یافت/ افت 4 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 19 شهریور 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، امروز بازار سرمایه همانند روز گذشته معاملات خود را با روند منفی آغاز کرد اما همچنان در محدوده 2 میلیون و 100 هزار واحدی درجا می‌زند. در واقع وضعیت به گونه‌ای بود که اکثر نمادهای تأثیرگذار در بورس تهران منفی بودند و عمده شاخص‌ها به ویژه شاخص فلزات اساسی با روند منفی به کار خود پایان دادند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات دومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 5 هزار و 973 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 123 هزار و 634 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 2 هزار و 106 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 714 هزار و 708 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 4 هزار و 205 واحدی، رقم یک میلیون و 582 هزار و 276 واحد را نشان داد.

نمادهای «فولاد»،«تاصیکو»،«شپنا»،«فملی»،«پارس»،«بفجر»و«فارس» بیشترین تاثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «وخارزم»،«وتوس»،«سدشت»،«لبوتان»و«خریخت» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «تاصیکو»،«غبهنوش»،«شسینا»،«چافست»و«لپارس» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *