گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ آرامش در بازار دلار، طلا و سکه

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، این بازار با آرامش نسبی همراه بود و تقریبا قیمت‌ها همچون هفته گذشته بدون تغییر بود. در این راستا، نرخ دلار در کانال ۴۸ تا ۴۹ هزار تومان ثابت باقی ماند. همچنین سکه امامی ۲۷ میلیون تا ۲۸ میلیون معامله شد و طلا ۱۸ عیار هم در کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی بود.

ریز معاملات روز شنبه یازدهم شهریور ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۲۷۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۱۹۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۸۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۱۴۸ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۲ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۴۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه دوازدهم شهریور ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش۴۹ هزار و ۷۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۷۹۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۱۷ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۳ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۷۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۰ دلار ( روز گذشته) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۶۶۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۶۳۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۸۶ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۵۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۸ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۶۸ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۴۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه چهاردهم شهریور ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه،حول و حوش ۴۹ هزار و ۶۴۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۳ هزار و ۳۵۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۴۶ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۸ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ با ۶ هزار تومان افت، با قیمت دو ‌میلیون و ۳۶۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۳۰ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه،

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *