گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از کاهش قیمت‌ مقاطع مهم فولادی در این هفته داشت به طوری که معاملات در این بازار رونقی نداشت و هفته کاری با ریزش قیمت‌ها به پایان رسید.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دوشنبه 28 آگوست

در معاملات روز دو‌شنبه 28 آگوست 2023، ( بیست و هشتم شهریور 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۳۱ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۸۲ یوآن به فروش رفت که افت ۰٫۸ درصدی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۲۴۸ یوآن و کاهش ۱٫۵ درصدی، بر رو ی نرخ ۱۵ هزار و ۷۵۷ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۶۰ یوآن کاهش داشت و رقم ۳ هزار و ۸۰۹  یوآن را نشان می‌دهد که افت ۱٫۴ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۱۳۵ یوآنی و ۳٫۱ درصد رشد، با نرخ ۴ هزار و ۳۷۶ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار اخبار بورس فلزات بندر شانگهای, قیمت فولاد ضد زنگ, قیمت میلگرد در بازار, میلگرد کلاف, نرخ فولاد ضد زنگ

ریز معاملات روز سه‌شنبه 29 آگوست

در معاملات روز سه‌شنبه 29 آگوست 2023، ( بیست و نهم شهریور 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۱۹ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۶۳ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۵ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۸۳ یوآنی و کاهش ۰٫۵ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۶۷۴ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل ۲۹ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۷۸۰ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت ۰٫۷ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۵۶ یوآنی و ۱٫۲ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۳۲۰ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه 30 آگوست

در معاملات روز چهارشنبه 30 آگوست 2023، ( هشتم شهریور 1402)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۱۳ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۷۶ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۱٫۰ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۹ یوآنی و کاهش ۰٫۰۴ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۶۶۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم  در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۷ یوآن افزایش یافت و به ۳ هزار و ۷۵۷ یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۲ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۶۳ یوآنی و ۱٫۹ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۳۸۳ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار اخبار بورس فلزات بندر شانگهای, قیمت فولاد ضد زنگ, قیمت میلگرد در بازار, میلگرد کلاف, نرخ فولاد ضد زنگ

 ریز معاملات روز پنجشنبه 31 آگوست

در معاملات روز پنجشنبه 08 در معاملات روز پنجشنبه 31 آگوست 2023، ( نهم شهریور مرداد 1402)،  قیمت متوسط میلگرد با کاهش ١۶ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۶۶٠ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۱٫۰ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های بدون تغییر نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۶۶۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ١٣ یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۷۴۴ یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۲ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ٧٢ یوآنی و ٢/٣ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۳١١ یوآن معامله شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *