جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 31 تیر 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

نزولی شدن قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل کاهش تقاضا

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از نزولی شدن قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل کاهش تقاضا حکایت دارد.

نزولی شدن قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل کاهش تقاضا اتحادیه ها و انجمن های فولاد اخبار چین, اقتصاد چین, بورس فلزات بندر شانگهای, قیمت میلگرد در بازار, قیمت میلگرد در بورس, قیمت هر تن میلگرد, کاهش قیمت میلگرد امروز

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، روند صعودی قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دلیل تقاضای ضعیف در بخش ساخت‌وساز و شرایط جوی نامساعد متوقف شد.

داخلی چین

در این راستا، ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد شاخص قیمت بیلت فولادی داخلی شرق چین EX wh در بازه  3.600 تا 3.620 یوان (502 تا 504 دلار) به ازای هر تن  بود. این شاخص نسبت به روز قبل بدون تغییر باقی ماند.

به گفته برخی منابع بازار، بارندگی شدید در بخش‌های بزرگی از مرکز و جنوب چین و طوفان در مناطق خاصی از استان هوبی و استان آنهویی رخ داد که این شرایط منجر به کاهش تقاضا برای میلگرد شد.

در همین حال، مرکز ملی هواشناسی گزارش داد که باران در چند روز آینده به بخش‌های بزرگی از شرق چین سرایت خواهد کرد، بنابراین فعالان بازار انتظار دارند تقاضای میلگرد ضعیف باقی بماند.

به گفته منابع، انتظارات ضعیف تقاضا و چشم انداز نزولی بازار، روند صعودی قیمت میلگرد را متوقف کرد. یک تاجر در شانگهای در این باره گزارش داد که حجم فروش روزانه او 500 تن بود در حالی که این میزان در دو روز گذشته 600 تا 700 تن بود.

زمزمه در بازار

در عین حال، موجودی میلگرد در بازار اسپات در این هفته بالا است، زیرا فروشندگان انتظار داشتند که قیمت‌های اسپات از قیمت‌های فیوچرز پیروی کنند. یک تاجر ثانویه در شانگهای گزارش داد: موجودی بالای میلگرد ممکن است با توجه به کاهش تقاضا به دلیل آب و هوای نامساعد، فشاری بر قیمت میلگرد باشد.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، شاخص قیمت بیلت داخلی EXW  تانگشان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 3.550 یوان به ازای هر تن  بود. این شاخص در مقایسه با روز قبل حاکی از رشد 20 یوآنی بود.

 معاملات بورس شانگهای

همچنین معاملات فیوچرز ماه اکتبر برای میلگرد در بورس کالای شانگهای با افت 8 یوانی نسبت به قیمت توافقی روز قبل 3.741 یوان انجام شدند.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors