گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته متفاوت قیمت دلار، طلا و سکه در بازار

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار در هفته اخیر تا کانال 48 هزار تومان ریزش داشت و در همین کانال آرام گرفت. در همین حال، قیمت سکه هم بدون تغییر کانال نسبت به هفته گذشته 27 میلیونی باقی ماند. معاملات طلا گرمی هم با مقاومت مواجه شد و در همان کانال دو میلیون و 300 هزار تومانی ثابت ماند.

ریز معاملات روز شنبه بیست و چهارم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۴۹ هزار و ۲۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۴۸۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۱۶۲ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۴ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۵۸ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۴۸ هزار و ۶۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۷۶۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش یک هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۲۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۵۸ دلار( روز گذشته ) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه بیست و ششم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۸۱۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با افزایش ۱۵۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افزایش ۶ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۲۷ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۵۲ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه بیستم و هفتم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۴۸ هزار و ۸۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۹۳۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۳۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۱۸ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۱۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۵ دلار معامله شد.

 ریز معاملات روز چهارشنبه بیست و هشتم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش ۴۸ هزار و ۸۸۰ تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت ۵۴ هزار و ۹۳۰ تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت سکه امامی با کاهش ۲۳۱ هزار تومانی، بر روی رقم ۲۷ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۱۸ هزار تومانی با قیمت دو ‌میلیون و ۳۱۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۶۵ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه بیست و نهم تیر ماه

دلار در بازار آزاد روز چهار‌شنبه، حول و حوش 48 هزار و 460 تومان مبادله می‌شد. یورو نیز با حدود قیمت 54 هزار و 300 تومان عرضه می‌شد. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، 41 هزار و 260 تومان اعلام شد

قیمت سکه امامی با کاهش 151 هزار تومانی، بر روی رقم 27 میلیون و 150 هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افزایش 3 هزار و 300 تومانی با قیمت دو ‌میلیون و 314 هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و 984 دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *