جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بازار لندن در سرازیری/ معاملات پایان هفته کاهشی شد

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، معاملات با ریزش قیمت‌ها روبرو بود. در این میان، نرخ ورق گرم آمریکا و میلگرد بیشترین کاهش قیمت را دربین دیگر مقاطع مهم فولادی تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 6.5 دلاری نسبت به روز قبل (افت 1.1 درصدی)، با قیمت 578 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 580 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افت 8 دلاری ( کاهش 1.3 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش 3.5 دلاری، نسبت به روز قبل و افت (1.2 درصدی) با قیمت 369 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با رشد 5.5 دلاری و با نرخ 375 دلار و 50 سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از افزایش 1.4درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم با 24 دلار افت قیمت ( کاهش 2.7 درصدی) با نرخ 860 دلار منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با 4 دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ 543 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش 0.7 درصدی دارد.

بازار لندن در سرازیری/ معاملات پایان هفته کاهشی شد اخبار بورس فلزات لندن lme, تابلو معاملات بورس لندن, قیمت قراضه, قیمت میلگرد در بازار, کاهش قیمت قراضه, کاهش قیمت میلگرد امروز, نرخ محصولات فولادی, نرخ مقاطع مهم فولادی, ورق گرم فوب آمریکا, ورق گرم فوب چین

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors