جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عضو هیأت ‌مدیره انجمن تولیدكنندگان فولاد به فولادبان عنوان کرد:

تحریم جدید و شدید فولادی روسیه توسط اروپا/ بازار صادرات فولاد ایران رونق می‌گیرد؟

عضو هیأت ‌مدیره انجمن تولیدكنندگان فولاد گفت: در حال حاظر روی ورق این تحریم‌ها علیه روسیه وضع شده و به نفع ایران است ولی شنیده ها حاکی از این است که قوانین و مقرارت صادراتی سخت تر می شود و این شرایط را برای ایران سخت تر می‌کند و باعث چالش برای صادرکنندگان فولاد خواهد شد.

بهادر احرامیان در گفتگو با فولادبان با اشاره به تحریم‌های جدید و شدید فولادی شورای اروپا علیه روسیه، اظهار داشت: ایران و روسیه هر دو تحریم اند ولی تحریم‌های فولادی علیه روسیه جدی تر و سخت تر است و این مساله فرصتی برای رونق صادرات فولاد ایران است.

وی گفت: در حال حاظر روی ورق این تحریم‌ها علیه روسیه وضع شده و به نفع ایران است ولی شنیده ها حاکی از این است که قوانین و مقرارت صادراتی سخت تر می شود و این شرایط را برای ایران سخت تر می‌کند، و باعث چالش برای صادر کنندگان فولاد خواهد شد.

عضو هیأت ‌مدیره انجمن تولیدكنندگان فولاد خاطر نشان کرد: ما برای قوانین و مقرارت صادراتی که تعیین شده، فرصت‌های زیادی را از دست داده ایم و استفاده از فرصت‌ها وابسته به تصمیمات داخلی خود ماست.

احرامیان در پایان با اشاره به اصلاح قوانین و مقررات صادراتی، اظهار داشت: برای بهربرداری و استفاده از فرصت‌ها باید قوانین و مقررات صادرات اصلاح شود تا این چالش‌ها مانع رشد و پیشرفت در صنعت فولاد کشور نشود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors