گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر، حکایت از هفته سقوط قیمت‌ها در این بازار دارد به طوری که میلگرد کلاف با ریزشی جدید به کانال 3 هزار یوآنی سقوط کرد.

جزئیات معاملات بورس بازارشانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 22  مه

در معاملات روز 22 مه 2023( یکم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۹۶ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۵۵۱ یوآن به فروش رفت که این نرخ، افت ۲٫۶ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۱۶۵ یوآنی و کاهش ۱٫۱ درصدی، بر روی نرخ ۱۴ و ۱۲۰ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۸۱ یوآن افت داشت و رقم ۳ هزار و ۶۴۹ یوآن را نشان می‌دهد که افت ۲٫۱ درصدی را رقم زد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۱۹۵ یوآنی و ۴٫۵ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۴۵ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز سه‌شنبه 23 مه

در معاملات روز سه‌شنبه 23 مه 2023( دوم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش یک یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۵۵۰ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۰٫۰۲ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با افت ۴۵ یوآنی و کاهش ۰٫۳ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۷۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، یک یوآن کاهش یافت و به ۳ هزار و ۶۴۸  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۰۲ درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش ۱۱۸  یوآنی و ۲٫۹ درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۱۶۳ یوآن معامله شد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازارشانگ‌های+ نمودار/ هفته سقوط قیمت‌ها در بازار اخبار

ریز معاملات روز پنجشنبه 25 مه

در معاملات روز پنجشنبه 25 مه 2023( چهارم خرداد 1402)، قیمت متوسط میلگرد کاهش ۱۴۰ یوآنی، با قیمت ۳ هزار و ۴۱۰ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، افت ۳٫۵ درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های بدون تغییر، بر روی نرخ ۱۴ هزار و ۷۵ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم هم در بازار بندر شانگ‌های، ثابت باقی ماند و به ۳ هزار و ۶۴۸ یوآن رسید.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۲۰۴ یوآنی و افت ۴٫۹ درصدی نسبت به روز قبل، با نرخ ۳ هزار و ۹۵۹ یوآن معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *