جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 20 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گزارش فولادبان از شماره جدید نشریه متال بولتن؛

قیمت میلگرد در بازار داخلی چین صعودی شد+دلایل

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دنبال رشد تقاضا حکایت دارد.

قیمت میلگرد در بازار داخلی چین صعودی شد+دلایل اتحادیه ها و انجمن های فولاد

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت میلگرد در بازار داخلی چین به دنبال رشد تقاضا، افزایش یافت. البته فعالان بازار درباره قیمت‌ها و میزان تقاضا در طول روزهای آتی نظرات متفاوتی داشتند.

بازار داخلی

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: قیمت میلگرد فولادی، بازار داخلی، EXW شرق چین بین 3 هزار و 630 یوآن تا 3 هزار و 650 یوآن (525 تا 528 دلار) به ازای هر تن محاسبه شد که این بازه قیمتی در مقایسه با روز قبل رشد 90 تا 110 یوآنی را نشان می‌دهد. این محصول در این مدت در بازه 3 هزار و 520 یوآن تا 3 هزار و 560 یوآن به ازای هر تنن معامله می‌شد.

به گفته فعالان بازار، رشد تقاضا به فروشندگان میلگرد این اجازه را داد که قیمت‌ها را افزایش دهند. همچنین میزان تقاضای میلگرد در پایان هفته مطلوب بود که همین مساله منجر رشد قیمت‌ها شد.

در عین حال، قیمت معاملات فیوچرز میلگرد در بورس معاملات شانگ‌های افزایش یافت که این رشد قیمت دلیلی برای تقویت بازار نزولی شد.

علاوه بر این، دیگر فعالان بازار – به خصوص بازارهای نهایی – کمتر این روند نزولی را تجربه کردند. پس از اینکه قیمت‌ها طی چند روز اخیر 100 یوآن افزایش یافت، فعالان درباره خرید حجم بالای میلگرد محتاط بودند.

زمرمه بازار

یک تاجر در بازار شانگ‌های در این باره بیان کرد: فعالیت ساختمان‌سازی افزایش نیافت، بنابراین پیمانکاران تصمیم گرفتند تا حجم محدودی میلگرد خریداری کنند و منتظر روند قیمت‌ها بمانند.

بیلت

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، قیمت بیلت فولادی، بازار داخلی، exw تانگ‌شان، شمال چین 3 هزار و 470 یوآن به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ نسبت به روز قبل ثابت باقی ماند.

بورس معاملات فیوچرز شانگ‌های

همچنین معاملات فیوچرز ماه اکتبر برای میلگرد با قیمت 3 هزار و 732 یوآن به ازای هر تن انجام شدند که این نرخ در مقایسه با روز قبل حاکی از افزایش 110 یوآنی است. این محصول در این مدت با قیمت 3 هزار و 622 یوآن به ازای هر تن معامله می‌شد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors