Please use a valid API Key اثرات تصمیمات وزیر جدید صمت را باید مردم در زندگی خود لمس کنند/ وزارت بازرگانی فقط تنطیم بازار داخل را به عهده داشته باشد - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با فولادبان پیشنهاد کرد:

اثرات تصمیمات وزیر جدید صمت را باید مردم در زندگی خود لمس کنند/ وزارت بازرگانی فقط تنطیم بازار داخل را به عهده داشته باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نبیاد وزارت بازرگانی محض و مطلق تشکیل شود، تاکید کرد: وزارت بازرگانی بحث تنطیم بازار داخل را به عهده داشته باشد و واردات و صادرات در حوزه کشاورزی به عهده وزارت جهادکشاورزی و واردات و صادرات در حوزه صنعت به عهده وزارت صمت باشد؛ بدین ترتیب تنظیم‌ بازار داخل و نظارت بر بازار با وزارت بازرگانی داخلی خواهد بود.

حسین‌علی حاجی دلیگانی در گفتگو با فولادبان با اشاره به اینکه کشور نیازمند وزیر صمتی است که بتواند بازار را از این وضعیت خارج کند، اظهار داشت: شرایط بازار باید رو به بهبود حرکت کند و مردم تاثیر این امر را در زندگی خود حس کنند. این توسعه و عبور از موانع محقق نخواهد شد؛ مگر با اصلاح ساختار تصمیم گیری تیم دولت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه تشکیل وزارت بازرگانی موجب روند جدیدی در اقتصاد کشور خواهد شد، گفت: تشکیل وزارت بازرگانی به دلیل تنظیم‌گری بازار و ویژگی نظارت‌پذیری می‌تواند اثری مثبت بر اقتصاد کشور داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس با پیشنهاد اینکه وزارت بازرگانی محض و مطلق تشکیل نشود، افزود: با ایجاد وزارت بازرگانی خارجی و داخلی مباحث مربوط به صادرات و واردات در این وزارتخانه پیگیری شود.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: وزارت بازرگانی بحث تنطیم بازار داخل را به عهده داشته باشد و واردات و صادرات در حوزه کشاورزی به عهده وزارت جهادکشاورزی و واردات و صادرات در حوزه صنعت به عهده وزارت صمت باشد؛ بدین ترتیب تنظیم‌ بازار داخل و نظارت بر بازار با وزارت بازرگانی داخلی خواهد بود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت بازرگانی خارجی باید با پیگیری تجارت و بازرگانی با نهادهای تخصصی، در جهت سیاست‌گذاری‌ خارجی همکاری کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors