جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اتحادیه ها و انجمن های فولاد 05 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سامان‌دهی قانون معادن در مجلس/ یک نماینده: در حوزه تولید پیشرفت‌های ‌خوبی کرده‌ایم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجلس در حال بررسی طرحی در کمیسیون برای ساماندهی به قانون معادن است، گفت: با تحول اساسی در حوزه معدن، منبع درآمدی مهمی برای اقتصاد کشور ایجاد می‌شود و رانت عده‌ای قطع خواهد شد.

سامان‌دهی قانون معادن در مجلس/ یک نماینده: در حوزه تولید پیشرفت‌های ‌خوبی کرده‌ایم اتحادیه ها و انجمن های فولاد اخبار کمیسیون اقتصادی مجلس

به گزارش فولادبان، عباس گلرو با بیان اینکه سال 1402 سال بسیار مهم و سرنوشت‌سازی است، اظهارداشت: ‌با توجه به بحث مفهوم تحول که مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی‌شان روی آن تاکید کردند و همچنین وضعیت اقتصادی کشور که در دیدار با کارگزاران نظام مورد تحلیل و تبیین قرار دادند، طبیعتا حوزه‌هایی که اهمیت بسیار بالایی در این رابطه دارد و به چالش‌های درونی تبدیل شده، حوزه‌‌های مرتبط با فعالیت وزارت صمت است.

وی با بیان اینکه حوزه معدن در شرایط فعلی با ایرادات اساسی مواجه است، گفت: مجلس در حال بررسی طرحی در کمیسیون برای ساماندهی به قانون معادن است. البته در این زمینه موضوع مهم این است که با همکاری مجلس و دولت، تحولی اساسی در حوزه‌‌ معدن اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: درصورت اجرایی شدن این تحول، از یکسو منبع درآمدی مهمی برای اقتصاد کشور ایجاد می‌شود و از سوی دیگر دست بسیاری از افرادی که در این حوزه رانت‌هایی دارند قطع خواهد شد، ‌زیرا حوزه معدن، حوزه‌ای فساد خیز است‌.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors