گزارش هفتگی فولادبان از معاملات ارز و سکه/ هفته ثبات نرخ دلار و طلا و سکه در بازار آزاد

خبرنگار فولادبان به بررسی جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، جزئیات معاملات ارز و سکه در بازار آزاد در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت. در مهمترین اتفاق هفته، نرخ دلار با افزایش و کاهش نامحسوس در حول محور کانال 50 تا 51 هزار توامن متغیر بود. در همین حال، قیمت سکه هم با همین روند در کانال 31 میلیون تومانی باقی ماند.

ریز معاملات روز شنبه 19 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز شنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۴۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که سکه بدون تغییر، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۲۱ هزار تومان افزایش، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۶۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، دو هزار و ۸ دلار معامله شد

ریز معاملات روز یکشنبه 20 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز یکشنبه، حول و حوش ۵٠ هزار و ۵۵٠ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ٩۵٠ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که با ۵٠٠ هزار تومان کاهش، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ١٠٠ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۵٧ هزار تومان کاهش، با قیمت دو ‌میلیون و ۴٧٩ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، دو هزار و ۸ دلار (روز گذشته) معامله شد.

ریز معاملات روز دوشنبه 21 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز دوشنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۵۲۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

از  بازار سکه و طلا هم خبر رسید که با کاهش ۹۴ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۰ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۴۳ هزار تومان رشد، با قیمت دو ‌میلیون و ۴۸۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۹۱ دلار معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه 22 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه، حول و حوش ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۵ هزار و ۶۱۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۵۲۰ تومان اعلام شد.

از  بازار سکه و طلا هم خبر رسید که با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ با رشد ۵۷ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۴۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، یک هزار و ۹۹۹ دلار معامله

 ریز معاملات روز پنجشنبه 24 فروردین ماه

دلار در بازار آزاد روز پنجشنبه، حول و حوش ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله می‌شود. یورو نیز با حدود قیمت ۵۶ هزار و ۲۱۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین قیمت دلار صرافی ملی، ۴۲ هزار و ۵۲۰ تومان اعلام شد.

از بازار سکه و طلا هم خبر رسید که با افزایش ۱۰۳ هزار تومانی، بر روی رقم ۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ایستاد. در همین حال، هر گرم طلای ۱۸ با رشد ۲۲ هزار تومانی، با قیمت دو ‌میلیون و ۵۶۴ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی، دو هزار و ۲۶ دلار معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *