گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از ریزش تا صعود نرخ ورق گرم

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، حکایت از آغاز معاملات با کاهش قیمت در این بازار دارد البته در ادامه معاملات، ورق گرم آمریکا با جهشی یکباره به بیش از 800 دلار صعود کرد و در این هفته با افزایش قیمت مورد معامله قرار گرفت.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه 6 فوریه

در معاملات روز دو‌شنبه 6 فوریه 2023، (شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با ۴٫۵ ئلار افزایش ( رشد ۰٫۶ درصدی )، با قیمت ۷۱۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۷۰۴ دلار ، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش ۷دلاری، (افت ۰٫۹ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش ۲۲ دلار و ۵۰ سنت، (افت ۵٫۱ درصدی) با قیمت ۴۱۵ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول نیز با افت ۱۷ دلاری (کاهش ۳٫۹ درصدی )، با نرخ ۴۱۵ دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ ۷۸۵ دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین، با نرخ ۶۳۶ دلار به ازای هر تن معامله شد که نشان از افت ۷ دلاری، (کاهش ۱٫۰ درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از ریزش تا صعود نرخ ورق گرم اخبار

ریز معاملات روز سه‌شنبه 7 فوریه

در معاملات روز سه‌شنبه 7 فوریه 2023، (هفدهم بهمن ماه  ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز بدون تغییر، با قیمت 701 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 688 دلار و 74 سنت، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش 4.74 سنتی (رشد 0٫10 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش یک دلاری، نسبت به روز قبل (افت 0٫2 درصدی) با قیمت 428 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول بدون تغییر، با نرخ 413 دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا ثابت ماند و با نرخ 740 دلار و 50 سنت، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین، با نرخ 619 دلار و 42 سنت به ازای هر تن معامله شد که نشان از افت 18 سنتی، (کاهش 0.17 درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از ریزش تا صعود نرخ ورق گرم اخبار

ریز معاملات روز چهارشنبه 08 فوریه

در معاملات روز چهار‌شنبه 08 فوریه 2023، (هجدهم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۳٫۵ دلاری نسبت به روز قبل (رشد ۰٫۴ درصدی)، با قیمت ۷۱۴ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۷۰۹ دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش یک‌دلاری، (افت ۰٫۱ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۸٫۵ دلاری، نسبت به روز قبل (رشد ۲ درصدی) با قیمت ۴۲۶ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۲۷ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از رشد ۶ دلاری، (افزایش ۱٫۴ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز با نرخ ۸۱۴ دلار و ۲۵ سنت منعقد شد که نسبت به روز قبل خود از رشد ۸ دلاری ( رشد ۰٫۹ درصدی) حکایت دارد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ ۶۳۰ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معامله شد که نشان از رشد ۷٫۵ دلاری، (افزایش ۱٫۲ درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از ریزش تا صعود نرخ ورق گرم اخبار

ریز معاملات روز جمعه 09 فوریه

در معاملات روز جمعه 09 فوریه 2023، (بیستم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 14 دلاری نسبت به روز قبل ( افزایش 1.9 درصدی)، با قیمت 728 دلار و 50 سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 707 دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش 2 دلاری، (افت 0.2 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 10.5 دلاری، نسبت به روز قبل (رشد 2.4 درصدی) با قیمت 437 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با افزایش 3 دلاری، ( رشد 0.7 درصدی ) با قیمت 430 دلار در هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر و با نرخ 814 دلار و 25 سنت، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با رشد 12 دلار و 50 سنتی، ( 1.9 درصدی) با نرخ 643 دلار به فروش رسید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *