جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بیش از 60 درصد بازار سرمایه سبزپوش شد/ رشد 4 هزار واحدی شاخص فلزات اساسی

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 5 دی 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود 5 هزار و 870 میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات خرد نیز 7 هزار و 239 میلیارد تومان را برای امروز ثبت کرد. در ادامه حقیقی‌ها 231 میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند و بر همین اساس، تعداد نمادهای مثبت 437 (65درصد) نماد و تعداد نمادهای منفی 235 ( 35درصد) در پایان معاملات ثبت شد. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز 12 هزار و 829 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 576 هزار و 396 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 4 هزار و 300 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 467 هزار و 54 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 3 هزار و 769 واحدی، رقم یک میلیون و 62 هزار و 56 واحد را نشان داد.

نمادهای «کگل»،«میدکو»،«نوری»،«ومعادن»،«فولاد»،«خودرو»و«فملی» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «خکار»،«خزر»،«دکوثر»،«ولصنم»و«فنوال» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «شفا»،«زمگسا»،«خچرخش»،«وپترو»و«کلوند» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors