جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 01 دی 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

روند صعودی قیمت‌ها در بازار آهن و فولاد/ قطعی گاز موجب کاهش تولید و افزایش قیمت محصولات فولادی می‌شود

یک فعال صنفی آهن و فولاد گفت: قطعی گاز ، برودت هوا و افزایش قیمت دلار موجب روند صعودی قیمت محصولات فولادی ،مقاطع و میلگرد در بازار آهن و فولاد شده است.

روند صعودی قیمت‌ها در بازار آهن و فولاد/ قطعی گاز موجب کاهش تولید و افزایش قیمت محصولات فولادی می‌شود عینک فولادی آینده بازار فولاد

محمد صادق چیت ساز در گفتگو با فولادبان  با بررسی هفتگی بازار آهن و فولاد اظهارداشت: در یک هفته اخیر دلار، روندی کاملا افزایشی داشت و در روز شنبه این ارز با حدود قیمت 36 هزار و 100 معامله شد و در نهایت در انتهای هفته به حول و حوش 39 هزار تومان رسید.

وی با بیان اینکه در این هفته بازار فولاد با تبعیت از بازار ارز روندی صعودی داشت، گفت: بازار محصولات فولادی و میلگرد در بعضی از روزهای هفته، بین 100 تا 400 تومان افزایش قیمت داشت. با این حال، برخی فعالان بازار می گویند فقط در دو هفته اخیر قیمت میلگرد ۲۶۴۰ تومان، یعنی حدود 17 درصد گران شده است و پیش بینی می شود قیمت آن در هفته های آتی به 19 هزار و 500 تومان برسد.

این عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد تهران با بیان اینکه صنایع فولادی این روزها با محدویت و قطعی گاز مواجه شده است، تصریح کرد: گاز صنعت فولاد همچون دیگر صنایع تحت‌تاثیر محدودیت‌های اعمال شده در مورد گاز قرار دارد و این موضوع بر قیمت مقاطع فولادی و همچنین میزان تولید آنها تاثیرگذار بوده است.

پیش‌بینی بازار فولاد در هفته آینده

چیت ساز با اشاره به محدودیت‌های گازی برای صنایع به مخصوص صنایع فولادی، گفت: با احتمال ادامه‌دار بودن روند افزایشی قیمت دلار، پیش‌بینی می شود هفته آینده قیمت مقاطع فولادی و دیگر محصولات فولادی با روند افزایشی همراه باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors