Please use a valid API Key ساخت ماشین آلات معدنی توسط شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار ایمیدرو - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ساخت ماشین آلات معدنی توسط شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار ایمیدرو

معاون وزیر صمت گفت: متأسفانه در حوزه تأمین دستگاه حفاری و آموزش آن مشکلاتی وجود داشت که در دو سال گذشته اقداماتی توسط سازمان ایمیدرو صورت گرفت و این مشکلات تا حدودی برطرف شد.

وجیه الله جعفری در گفتگو با فولادبان با بیان اینکه اکتشاف معادن در ایران ریسک بالایی دارد، مطرح کرد: برای اکتشاف معادن، ابتدا شناسایی و پی‌جویی معدن صورت می‌گیرد و پس از آن متناسب با ذخایر کشف شده، حفاری خشکی شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ فولادی نسبت‌ به واردات دستگاه‌های حفاری اقدام کردند، اظهارداشت: متأسفانه در حوزه تأمین دستگاه حفاری و آموزش آن مشکلاتی وجود داشت که در دو سال گذشته اقداماتی توسط سازمان ایمیدرو صورت گرفت و توانست تا حدودی این مشکلات را برطرف کند.

به گفته جعفری، ایمیدرو در حال پیگیری برای ساخت ماشین آلات معدنی توسط شرکت‌های دانش بنیان در داخل کشور است.

رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو با اشاره به اینکه بازار شرکت‌‎های دانش بنیان حوزه معادن به سرمایه‌گذاری نیاز دارد، گفت: این سازمان از طریق اختیارات قانونی که دارد، آموزش‌های مختلفی را در حوزه حفاری در دو سال گذشته شروع کرده است. همچنین ایمینو را که زیرمجموعه‌ای دانش بنیان از سازمان ایمیدرو است، درخواست کسانی که ایده، طراحی یا دانش جدیدی در حوزه زنجیره معدن و صنایع معدنی دارند، انتخاب کرده و به مدت 6 ماه از آنها حمایت مالی می‌کند تا بتوانند طرح خود را در این حوزه گسترش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors