جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تقاضا برای قراضه آهن مکزیک زیاد شد

تازه ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولادی نشان می دهد: بررسی بازارهای فولاد حاکی از آن است قیمت قراضه آهن در مکزیک  پایدار بود درحالی که مصرف کنندگان به خرید خود ادامه می دادند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، در منطقه شرقی نزدیک به منطقه مونتری قیمت‌ها پایدارتر بودند و تولیدکنندگان فولاد، قیمت های پیشنهادی خود را بدون افزایش قیمت اضافی حفظ کردند.

در این راستا، قیمت قراضه آهن NO1 بوشلینگ قیمت خرید مصرف کننده و تحویل به کارخانه مونتری 7 هزارو 350 پزو (370 هزارو 59 دلار)به ازای هر تن بود درحالی که قیمت  فولاد قراضه ماشین 5 هزار و 650 پزو به ازای هر تن باقی ماند.

به گزارش منابع فولادساز منطقه مرکزی باجیو، حداقل دو بازار قراضه آهن قیمت‌های خود را حدود 300تا 400 پزو افزایش دادند. قراضه آهن NO1 ذوب سنگین قیمت خرید مصرف کننده و تحویل به کارخانه باجیو 6 هزار و 700 پزو به ازای هر تن، 200 پزو بیشتر از هفته گذشته بوده است. قراضه اهن NO1  بوشلینگ قیمت خرید مصرف کننده و تحویل به کارخانه باجیو 7 هزار و 850 پزو در هر تن مشابه به هفته گذشته باقی ماند. همچنین گزارش هایی از واردات قراضه نیز وجود داشت، در این رابطه مصرف کنندگان در تلاش هستند محیط امنی برای عرضه داشته و از افزایش قیمت جلوگیری کنند. قیمت مخلوط شماره یک و دو قراضه ذوب سنگین 388 دلار به ازای هر تن سی اف ار و قیمت خورده قراضه 408 دلار به ازای هر تن سی ار اف بوده  است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors