جابجایی چند رکورد مثبت در بازار سرمایه/ رشد 41 هزار واحدی شاخص فلزات

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادر در روز 23 آذر 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، شاخص کل بورس در معاملات امروز نسبت به روز گذشته 21 درصد افزایش داشت و برای دومین روز متوالی رشد قابل توجهی را تجربه کرد به گونه‌ای که به بالاترین رقم روزانه در 6 ماه اخیر رسیده است. همچنین ارزش معاملات خرد به بیش از 5,4 هزار میلیارد تومان رسید که بالاترین میزان از 23 خرداد تاکنون محسوب می‌شود. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات چهارمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل  بورس در زمان بسته شدن معاملات امروز 45 هزار و 133 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 454 هزار و 487 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 9 هزار و 740 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 430 هزار و 125 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 41 هزار و 515 واحدی، رقم 987 هزار و 24 واحد را نشان داد.

علاوه بر این، نمادهای «فارس»،«فولاد»،«فملی»،«پارسان»،«کچاد»،«شستا»و«وغدیر» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند، ضمن اینکه نمادهای «کروی»،«فجر»،«وسکاب»،«کاما»و«بکویر» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «میدکو»،«غاذر»،«خکار»،«خمحور»و«ساراب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *