جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 09 بهمن 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن+ نمودار/ از جهش قیمت‌ها در بازار فلزات تا ٧٠٠ دلاری شدن میلگرد

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از آغاز معاملات با افزایش قیمت در این بازار حکایت دارد. در ادامه نیز همین روند ادامه داشت و معاملات سبز رنگ به کار خود پایان می داد. در این میان نرخ میلگرد بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد‌.

جزئیات معاملات  بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه٢٣ ژانویه

در معاملات روز دو‌شنبه ٢٣ ژانویه ۲۰۲۳، (سوم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۱٫۵ دلاری نسبت به روز قبل ( افزایش ۰٫۲ درصدی)، با قیمت ۶۷۹ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۸۱ دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش ۴ دلاری (افت ۰٫۵ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۳ دلاری، نسبت به روز قبل (رشد ۰٫۷ درصدی) با قیمت ۴۰۸ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۰۸ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، ازرشد ۵۰ سنتی (افزایش ۰٫۵ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز بدون تغییر و با نرخ ۷۳۲ دلار، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ ۶۲۳ دلاربه ازای هر تن معامله شد که نشان از افت ۲ دلاری(کاهش ۰٫۳ درصدی) دارد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه ۲۴ ژانویه

در معاملات روز سه‌شنبه٢۴ ژانویه ۲۰۲۳، (چهارم بهمن ماه  ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش ۴ دلاری نسبت به روز قبل ( کاهش ۰٫۵ درصدی)، با قیمت ۶۷۵ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۸۵ دلار و ۵۰ سنت، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزلیش ۴٫۵ دلاری (رشد ۰٫۶ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۶ دلاری، نسبت به روز قبل (رشد ۱٫۴ درصدی) با قیمت ۴۱۴ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۱۴ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از رشد ۵٫۵ دلاری (افزایش ۱٫۳ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم  فوب آمریکا نیز با افزایش ۳ دلار و ۵۰ سنتی، ( رشد ۰٫۴ درصدی) با نرخ ۷۳۵ دلار و ۵۰ سنت، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین هم، با نرخ ۶۲۴ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معامله شد که نشان از رشد ۱٫۵  دلاری (افزایش ۰٫۲ درصدی) دارد.

ریز معاملات روز چهارشنبه٢۵ ژانویه

در معاملات روز چهار‌شنبه٢۵ ژانویه ۲۰۲۳، (پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۱۵٫۵ دلاری نسبت به روز قبل ( افزایش ۲٫۲ درصدی)، با قیمت ۶۹۰ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۹۱ دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۵٫۵ دلاری (رشد ۱٫۱ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه  برای تحویل روز با افزایش ۶ دلاری، نسبت به روز قبل (رشد ۱٫۴ درصدی) با قیمت ۴۲۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۴۱۴ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، از رشد ۵۰ سنتی، (افزایش ۰٫۱ درصدی) حکایت دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا نیز بدون تغییر و با نرخ ۷۳۵ دلار و ۵۰ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با نرخ ۶۲۵ دلاربه ازای هر تن معامله شد که نشان از رشد ۰٫۵ دلاری(افزایش ۰٫۰۸ درصدی) دارد.

ریز معاملات روز پنجشنبه٢۶ ژانویه

در معاملات روز پنجشنبه٢۶ ژانویه ۲۰۲۳، (ششم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش 3.5 دلاری نسبت به روز قبل ( افزایش 0.5 درصدی)، با قیمت 694 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 691 دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، ثبات قیمت را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش 2.5 دلاری،  نسبت به روز قبل (رشد 0.5 درصدی) با قیمت 422 دلار و 50 سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با کاهش 50 سنتی (افت 0.1 درصدی) با قیمت 414 دلار در هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا بدون تغییر، با نرخ 735 دلار و 50 سنت، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با افت 5 دلاری، ( کاهش 0.8 درصدی) با نرخ 620 دلار به فروش رسید.

ریز معاملات روز جمعه٢٧ ژانویه

در معاملات روز جمعه٢٧ ژانویه ۲۰۲۳، (هفتم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۱۰٫۵ دلاری نسبت به روز قبل ( افزایش ۱٫۵ درصدی)، با قیمت ۷۰۴ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۹۰ دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش یک دلاری (افت ۰٫۱ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۴٫۵ دلار،  نسبت به روز قبل (رشد ۱٫۰ درصدی) با قیمت ۴۲۷ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول بدون تغییر با قیمت ۴۱۴ دلار در هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با افزایش ۲ دلاری ( رشد ۱٫۲ درصدی)  با نرخ ۷۳۷ دلار و ۵۰ سنت، منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با رشد ۳ دلاری، ( ۰٫۴ درصدی) با نرخ ۶۲۳ دلار به فروش رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors