سبزپوشی شاخص کل و فلزات اساسی با رشد 20 هزار واحدی

 فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادر در روز 21 آذر ماه 1401 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه امروز دوشنبه با پابرجایی 109 صف خرید به کار خود پایان داد به گونه‌ای که 82 درصد از کل بازار را سبزپوش کرد. همچنین ارزش معاملات خرد به 3,8 همت رسید و بیش از 230 میلیارد تومان نقدینگی خرد به بازار تزریق شد که قوی‌ترین ورود پول خرد در 24 روز معاملاتی اخیر به شمار می‌رود. از سوی دیگر، امروز تراز نقدینگی حقیقی‌ها مثبت شد و ارزش و حجم معاملات، روندی افزایشی را تجربه کرد. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات سومین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در این میان، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 20 هزار و 12 واحد رشد داشت و به یک میلیون و 409 هزار و 373 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 6 هزار و 153 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 420 هزار و 399 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 20 هزار و 828 واحدی، رقم 945 هزار و 500 واحد را نشان داد.

علاوه بر این، نمادهای «فملی»،«فولاد»،«وبملت»،«میدکو»،«شستا»،«کگل»و«فارس» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند، ضمن اینکه نمادهای «بموتو»،«وبانک»،«ونفت»،«شگل»و«بکام» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «میدکو»،«غدشت»،«سکرما»،«وپترو»و«بدرخش» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *