Please use a valid API Key روز عرضه ورق‌های فولادی در بورس کالا/ قیمت پایه محصولات چقدر است؟ - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

روز عرضه ورق‌های فولادی در بورس کالا/ قیمت پایه محصولات چقدر است؟

براساس اطلاعیه عرضه روز سه‌شنبه (15 آذر ماه1401) شاهد عرضه کنسانتره سنگ آهن در کنار ورق‌های فولادی در بورس کالا خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز سه‌شنبه 15 آذر ماه 1401، 130 هزار و 800 تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه می شود که این سبد شامل ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود، ورق سرد B، ورق رنگی و کنسانتره سنگ آهن خواهد بود.

در همین حال، امروز 23 هزار و 600 تن ورق گالوانیزه G با قیمت پایه 275 هزار و 511 ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. بررسی ها حاکی از آن است که حجم عرضه و قیمت پایه این محصول نسبت به هفته اخیر به ترتیب رشد 26.8 درصدی و کاهش 1.2 درصدی برای عرضه این هفته را تجربه می‌کند.

همچنین یک‌هزار تن ورق قلع اندود عرضه شده در معاملات امروز، با قیمت 353 هزار ریال در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که این محصول هفته گذشته با همین قیمت به تابلوی معاملات راه یافته بود.

علاوه بر این، برای ورق سرد B شرکت صنایع هفت الماس، کاهش 26.6 درصدی حجم عرضه در نظر گرفته شده است تا امروز فقط 2 هزار و 200 تن از این محصول با قیمت پایه 200 هزار و 322 ریال عرضه شود.

در ادامه 4 هزار تن ورق رنگی روی تابلوی معاملات بورس کالا قرار خواهد گرفت که با ثبت رشد 166 درصدی حجم عرضه، بیشترین افزایش حجم را در بین محصولات فولادی رقم زده، ضمن اینکه قیمت پایه این محصول 319 هزار و 535 ریال است.

در کنار تمام این عرضه‌ها شاهد عرضه 100 هزار تنی کنسانتره سنگ آهن با قیمت پایه 22 هزار و 682 ریال در بورس کالا هستیم که در هفته گذشته از عرضه این محصول خبری نبود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors