تقاضای فولاد در سال 2023 افزایش می‌یابد

مدیر اجرایی شرکت فولاد یو.اس. استیل (US Steel) پیش‌بینی کرد با وجود پیش‌بینی کاهش قیمت‌ها در سه ماهه آخر سال، تقاضای فولاد در سال 2023 افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، دفتر مرکزی پیتسبورگ این فولادسازی  در ایالت پنسیلوانیای امریکا درآمد شرکت فولاد یو اس استیل را در سه ماهه سوم سال چهار میلیون و 900 هزار دلار اعلام کرد که در مقایسه با سال قبل در همین بازه زمانی کاهش چشم‌گیری داشته است زیرا درآمد این فولادسازی در سه ماهه سوم سال 2021، 2میلیارد دلار بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است: درپی کاهش تقاضا در بازار ورق آمریکای شمالی، یو.اس. استیل تولیدات برنامه‌ریزی شده را سرعت بخشید و کوره‎‌های ذوب آهن خود را بطورموقت متوقف کرده است تا بین تقاضا وعرضه تعادل برقرار شود.

جسیکا گرازیانو معاون ارشد و رئیس بخش مالی این شرکت هم پیش بینی کرد حجم تولید ورق فولادی با ضخامت بالا در سه ماهه آخر سال میلادی ثابت خواهد ماند و علت آن کاهش جزیی فروش ورق فولادی با ضخامت بالا در سه ماهه سوم سال در مقایسه با سه ماهه سوم سال گذشته است.

علاوه بر این، میزان فروش ورق فولادی یو اس استیل امسال(2022) دو میلیون و 176 هزار تن  و سال گذشته (2021 ) دو میلیون و 328 هزار تن بوده است.

در این گزارش همچنین یو .اس . استیل اعلام کرده است که کوره‌های ذوب آهن متوقف شده در دو کارخانه  Gary Works و Mon Valley Works، با توجه به تقاضا دوباره فعال خواهند شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *