مشکلات صمت، با استیضاح حل نخواهد شد/ انتصابات مدیران ناکارآمد؛بازگشت به نقطه شروع است

یک فعال صنعت فولاد مطرح کرد: وزیر صمت با تغییرات خود در وزارتخانه، به دلیل نداشتن برنامه ریزی کامل شرایط و مشکلات را به حالت اول بازگردانده است.

نادر سلیمانی در گفتگو با فولادبان با اشاره به احتمال استیضاح وزیر صمت تصریح کرد: اختیار اصلی این اتفاق در دست نماینده‌های مجلس قرار دارد؛ اما در دوره‌های گذشته، پس از تصویب استیضاح در کمیسیون صنایع و معادن، سایر اقدامات توسط هیئت‌رئیسه انجام می‌شد که در حال حاضر از پذیرش آن امتناع کرده است. از این رو نمی‌توان در رابطه با این اتفاق، پیش‌بینی قطعی داشت.

وی اضافه کرد: البته مشکلات فعلی فقط با استیضاح وزیر صمت حل نخواهد شد و باید در ابتدا ساختار کشور را با برنامه‌ریزی مناسب، مدیریت کرد. در واقع وزیر با تجربه‌هایی که در این زمینه کسب کرده و تغییر در انتصابات مدیران و اشخاص مختلف، مشکلات را مجددا افزایش داده و شرایط را به نقطه آغازین بازگردانده است.

کارشناس صنعت فولاد با بیان لزوم برنامه ریزی مناسب در راستای ارتقای صادرات فولادی کشور، گفت: بنابراین فاطمی امین با مدیریت به موقع و برنامه ریزی دقیق می‌تواند توسعه‌های زنجیره فولاد و تولید 55 میلیون تن فولاد در سال 1404 را محقق کند. بر همین اساس، در صورتی که برنامه وزیر مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گیرد گامی رو به جلو خواهیم داشت؛ در غیر این صورت، قطره دریاست اگر با دریاست ورنه او قطره و دریا دریاست.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *