پیشنهادات قیمتی بالاتر از تقاضا برای اسلب ایتالیا/خریداران با افزایش قیمت موافقت نمی‌کنند

در هفته اخیر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان اسلب ایتالیا در پی افزایش قیمت بودند اما خریداران موافق افزایش قیمت نبودند که در نهایت این اتفاقات موجب رکود در بازار محصولات نهایی فولاد ‌شد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن  پیشنهادات قیمتی تولیدکنندگان اسلب ایتالیا در هفته گذشته  با شیوه معاملاتی cfr، حدود 600 دلار به ازای هرتن و بیشتر بوده است.

در همین راستا، پیشنهاد قیمتی ایتالیا برای اسلب خود به هند برای تحویل در ماه دسامبر با شیوه معاملاتی cfr، 620 دلار به ازای هر تن و پیشنهاد به اندونزی 610 دلار بوده است.

همچنین تقاضای خرید یک وارد کننده کره جنوبی در ماه اکتبر برای اسلب ایتالیا بازه قیمتی 570-560 دلار و حدود قیمتی 600-590 دلار به ازای هر تن بود.

در این گزارش می خوانیم: بالاترین قیمت پیشنهادی بازرگانان ایتالیایی برای اسلب 580 دلار به ازای هرتن با نحوه معاملاتی cfr بود در حالی که آنان معتقدند قیمت فروش اسلب باید حدود 600 دلار به ازای هر تن با نحوه معاملاتی cfr باشد.

در جدیدترین شماره نشریه متال بولتن همچنینتصریح شده است قیمت اسلب صادراتی cif ایتالیا با شیوه معاملاتی cfr  در بازه قیمتی 590-580 دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته قبل از آن 20 دلار به ازای هر تن افزایش یافت در حالیکه قیمت اسلب ایتالیا در دو هفته قبل با بازه قیمتی 570-560 دلار به ازای هر تن معامله ‌شد.

یک فعال اقتصادی دراین باره معتقد است که تقاضای مشتریان و خریداران برای کاهش بیشتر قیمت ، موجب رکود بازار ورق فولادی با ضخامت بالا شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *