جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 26 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش تقاضای جهانی برای اسلب برزیلی/ کدام کشورها بیشترین خریداران اسلب برزیلی اند؟

کشورهای مکزیک، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی همزمان با کاهش 10 دلاری اسلب صادراتی برزیل، بیشترین تقاضای خرید را در رنج قیمتی 570 تا 580 دلار به ازای هر تن از برزیل دارند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن قیمت اسلب برزیل برای بازارهای صادراتی با رکود قیمتی همراه بود

در این راستا؛ قیمت اسلب صادرات، فوب بندر اصلی برزیل در بازه قیمتی 590-570 دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته قبل به دلیل افزایش تقاضا برای قیمت کمتر برای ماه دسامبر، 10 دلار کمتر شد ، این کالا هفته قبل با قیمت 590-580 دلار به ازای هر تن معامله ‌شد.

در ادامه این گزارش آمده است: کشورهای مکزیک، آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی همزمان با پیشنهاد کاهش قیمت اسلب ، بیشترین تقاضا برای خرید را  در محدوده قیمتی  570 تا 580 دلار به ازای هر تن از برزیل داشتند.

همچنین در بازار داخلی برزیل مصرف کنندگان بومی خرید و فروش و معاملات اسلب را با قیمت کمتر از  قیمت جهانی داشته اند ، اما این معاملات در ارزیابی بازار صادراتی گزارش نشده است.

فعالان و کارشناسان بازار، به دلیل ثابت بودن قیمت مواد اولیه و خام فولاد و کاهش ذخیره اسلب ، پیش بینی افت قیمت را برای محصولات فولادی داشتند و این در حالیست که عرضه کنندگان و تولید کنندگان محصولات فولادی از جمله اسلب در تلاش برای افزایش قیمت انواع محصولات از جمله اسلب در بازارهای  رقابتی هستند که  افزایش قیمت اسلب برزیلی را نیز در پی خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors