Please use a valid API Key ضرایب قیمتی در زنجیره آهن و فولاد تعیین نمی‌شود/ ارائه بسته پیشنهادی قیمت پایه محصولات به دولت - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ضرایب قیمتی در زنجیره آهن و فولاد تعیین نمی‌شود/ ارائه بسته پیشنهادی قیمت پایه محصولات به دولت

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد به پیشنهاد شورای آهن و فولاد برای تعیین ضرایب قیمتی واکنش نشان داد.

بهادر احرامیان در گفتگو با فولادبان،  با اشاره به احیا و تشکیل شورای آهن و فولاد اظهار داشت: برپایی نشست‌های شورای آهن و فولاد اتفاق خوبی برای زنجیره فولاد است و می‌تواند نظر و ایده مشترکی را بر مبنای مذاکره بین فعالان صنعت فولاد در تعیین قیمت محصولات فولادی فراهم کند.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در ادامه افزود: این شورا هماهنگ کننده بخش های مختلف زنجیره با یکدیگر خواهد بود. یعنی بالادست زنجیره که شامل معدن، صنایع معدنی و زنجیره فولاد و پایین دست زنجیره، یعنی بخش نورد، لوله و پروفیل در جهت حل مشکلات و تجمیع نظرات سازنده و اعلام یک نظر واحد و یکپارچه به سیاست گذار و دولت، گرد هم آمدند.

وی درباره نسخه تعیین قیمت پیشنهادی انجمن تولیدکنندگان فولاد به شورای آهن و فولاد خاطرنشان کرد: پیشنهاد انجمن تولیدکنندگان فولاد، قیمت پایه برای محصولات فولادی است .

احرامیان در پاسخ به سوال خبرنگار فولادبان مبنی بر تعیین ضرایب قیمتی محصولات فولادی در شورای آهن و فولاد واکنش نشان داد و گفت : نه قیمت و نه ضرایب قیمتی در این شورا تعیین نشده است.

این فعال صنعت فولاد در ادامه با تاکید بر اینکه بحث قیمت گذاری در این شورا به هیچ وجه مطرح نیست، اظهار کرد: موضوع مورد برررسی قیمت پایه محصولات است نه قیمت معاملات.

وی افزود: نزدیک شدن عرضه و تقاظا به یکدیگر و سطح شروع قیمتها مورد بحث و نظر قرار گرفته است . حالا شاید معاملات با قیمت بالاتر و شاید هم با نرخ پایین تری صورت گیرد.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد در انتها خاطر نشان کرد: قبل ازهرگونه قضاوتی بر روی قیمتها، بهتر است پیش شرط های که برای تعیین قیمت پایه در نظر گرفته شده است مطالعه شود. این شورا فقط  در راستای بهبود مشکلات زنجیره تشکیل شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors