سهمیه بندی مصرف برق صنایع کاهش تولیدات را در پی خواهد داشت

یک کارشناس معدنی شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: دستورالعمل کاهش و سهیمه بندی مصرف برق به شرکت سنگ آهن مرکزی از اواخر خرداد تا اوایل مهر خواهد بود.

رضا فلاح مبارکه در گفتگو با فولادبان با اشاره به محدودیت های برق در فصل تابستان افزود: شرکت سنگ آهن مرکزی نیز همانند شرکت های بزرگ فولادی با موضوع سهمیه بندی و محدودیت برق دست و پنجه نرم می کند و تقریبا در تمام فصل تابستان با محدودیت مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت سنگ آهن مرکزی برای تبدیل سنگ آهن به گندله نیاز به برق دارد از انجا که با آغازفصل تابستان، استفاده از برق در صنایع سهمیه بندی می شود و تمام واحدهای تولیدی ما با برق کار می کنند اگر برق این واحدها تامین نشود با کاهش شدید تولید مواجه خواهند شد.

این کارشناس معدنی تصریح کرد: دستورالعمل کاهش مصرف برق به شرکت سنگ آهن مرکزی بر اساس اخبار دریافتی از اواخر خرداد تا اوایل مهر خواهد بود.

فلاح مبارکه گفت: تولیدات شرکت سنگ آهن مرکزی سال گذشته با قطع و سهمیه بندی برق کاهش زیادی داشت اما در تعامل با برق منطقه ای یزد توانست کاهش تولید را به حداقل برساند و رقم کاهش تولید به 500 هزار تن رسید.

وی همچنین درباره عرضه محصولات فولادی به بورس کالا افزود: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابتدای زنجیره یعنی اکتشاف و استخراج سنگ آهن ، دانه بندی ، تولید گندله ، تبدیل کنسانتره و تولید شمش فعالیت دارد که بخشی از تولیدات این شرکت به تولیدکنندگان محصولات نهایی و بخشی به بورس کالا عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *