جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 26 خرداد 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

سهمیه بندی و قطعی برق و کاهش تولید شرکت های تولیدکننده فروآلیاژ

مدیرکنترل کیفیت شرکت آلیاژ گستر هامون گفت: قطعی و سهمیه بندی برق در تابستان سال گذشته ضربات جبران ناپذیری به حجم تولید و کاهش درآمد این شرکت وارد آورد.

رضا عبادی گلشن در گفتگو با فولادبان افزود: شرکت آلیاژ گسترهامون در بدو تاسیس به عنوان پنجمین کارخانه فعال در زمینه تولید فروسیلیسیم کشور با هدف خودکفایی در صنایع فروآلیاژها و توسعه صنایع متکی به مواد اولیه آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی به منظور فعال کردن منابع داخلی توانست ضمن تامین بخشی از نیاز کارخانه های ریخته گری و زنجیره فولاد کشور، اشتغال بیش از صدها نفر از کارشناسان ، تکنسین ها و کارگران را نیز در استان اصفهان فراهم آورد.

این فعال صنعتی تصریح کرد: اين شرکت با ظرفیت 5 هزار تن فروسیلیس ممتاز، درسال 94 شروع بکار کرد و پس از چهار سال فعالیت، اکنون با ایجاد زیرساخت های لازم و راه اندازی خطوط تولید جدید، سالانه 1000تن فروسیلیکومنیزیم ،1000 تن کورد وایر و انواع پودرهای جوانه زا را مطابق نیاز مشتریان در سبد محصولات خود عرضه کند.

عبادی گفت:شرکت آلیاژگسترهامون همچنین سالانه 1500 تن پودر میکروسیلیکا را به عنوان محصول جانبی حاصل از فروسیلیس تولید و به بازارهای هدف عرضه می کند.

وی با اشاره به قطعی برق و سهمیه بندی برق از اواخر خرداد افزود: قطعی برق دو ماهه در سال گذشته موجب افت و کاهش توان تولید شد و متاسفانه ضربات اقتصادی زیادی به لحاظ میزان تولیدو درآمد به این شرکت وارد شد.

شرکت آلیاژ گستر هامون نهم تیرماه 1394 با بهره گیری از تجربیات ارزنده تعدادی از مدیران بنگاه های اقتصادی و کارشناسان صنعت ریخته گری و فولاد کشور در استان اصفهان به بهره برداری رسمی رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors