مالیات از تراکنش های بانکی نیاز به اصلاح و بازنگری دارد

بصره ماده 100 و مالیات از تراکنش های بانکی با برپایی نشست جمعی بین اعضای اتحادیه بررسی شود و در یک اجماع کلی تصمیم نهایی به سازمان مالیاتی انتقال داده شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد تهران گفت: موضوع مالیات از تراکنش های بانکی واحدهای صنفی و تبصره ماده 100 باید با اجماع نظر اعضای اتحادیه اصلاح و بازنگری شود که این مهم با پیگیری اعضا ممکن خواهد ش.د

حمیدرضا رستگاردر واکنش به تبصره ماده 100 و مالیات از تراکنش های بانکی به فولادبان افزود: موضوع تبصره ماده 100 و مالیات از تراکنش های مالی و تکالیف مالیاتی از موارد مهمی است که اعضای اتحادیه صنفی آهن فروشان کشور باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: بازار نمی تواند متوقف شود و اعضای اتحادیه صنفی آهن فروشان و کسبه چاره ای جز کار کردن ندارند و با تعطیلی واحدهای صنفی کار متوقف نخواهد شد و قطعا نظرات اصناف با مذاکره و اجماع نظرجمعی اعضای اتحادیه قابل دستیابی است.

این مقام صنفی تصریح کرد: نباید اشتباه راهبردی داشت و چاره کار پیگیری و پافشاری برموضوع تا زمان دستیابی به هدف مورد نظر است و قطعا دست خدا با جماعت است و کار جمعی می تواند موفقیت بیشتری داشته باشد.

رستگار ابراز امیدواری کرد: تبصره ماده 100 و مالیات از تراکنش های بانکی با برپایی نشست جمعی بین اعضای اتحادیه بررسی شود و در یک اجماع کلی تصمیم نهایی به سازمان مالیاتی انتقال داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *