جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 24 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بورس باز هم سبز بسته شد

شاخص کل بازار سرمایه با رشد امروز خود یک قدم فراتر رفت، اما همچنان متزلزل قدم برمی‌دارد.

به گزارش فولادبان، شاخص کل بازار سرمایه امروز هم روی ریل صعودی حرکت کرد، اما این روند صعودی چندان ثبات نداشت و باز هم تزلزل در روند حرکتی شاخص دیده می‌شد. از زمانی که صحبت از توقف برجام به میان آمد، معامله‌گران نسبت به خرید و فروش سهام خود با احتیاط بیشتری اقدام می‌کنند، اما از طرفی، وضعیت نفت خام در بازارهای جهانی باعث شده است تا سهام فرآورده‌های نفتی کمی تغییر احساس کنند.

به هر حال، نماگر اصلی بورس امروز با رشد اندک 2 هزار و 492 واحدی، به یک میلیون و 337 هزار و 268 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز به دنبال شاخص اصلی حرکت کرد و با افزایش یک‌هزار و 221 واحدی، در نقطه 340 هزار و 177 واحدی متوقف شد، اما شاخص فلزات اساسی نتوانست مانند شاخص‌های اصلی بازار حرکت کند و تا پایان معاملات، با افت 312 واحدی، رقم یک میلیون و 56 هزار و 863 واحد را نشان داد.

امروز، نمادهای «خودرو»، «شستا»، «خساپا»، «شتران»، «خگستر»، «شپنا» و «شبندر» نسبت به نمادهای دیگر تراکنش بیشتری داشتند. نمادهای «کگل»، «خودرو»، «وبملت»، «نوری» و «خساپا» بیشتر به رشد شاخص کل کمک کردند، اما دو نماد «شتران» و «کچاد» تأثیری منفی روی شاخص داشتند.

در طول معاملات روز جاری، نمادهای فولادی بیشتر فشار فروش را احساس کردند، اما در این میان، نمادهای «فپنتا»، «فنورد» و «فولاژ» رشد بسیار تأثیرگذاری داشتند. دو نماد معدنی صنعت فولاد یعنی «کچاد» و «کگل» خلاف جهت یکدیگر حرکت کردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors