جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 05 بهمن 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سقوط مجدد شاخص کل/ شاخص فلزات اساسی کانال یک میلیونی را از دست داد

بازار سرمایه امروز هم فشار عرضه‌های کوچک و بزرگ را تجربه کرد و باز هم یک سقوط را پشت سر گذاشت.

بازار سرمایه

به گزارش فولادبان، معاملات بورس امروز هم مانند روزهای گذشته در وضعیت بدی قرار داشت و فشار فروش بیشتری را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که شاخص فلزات اساسی تا پایان معاملات کانال حمایتی یک میلیون واحدی را از دست داد. کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که افت سریع شاخص کل در این روزها به دلیل وعده‌های عمل نشده دولت است و اعتمادی که از بازار خارج شده است. در این میان، باید گفت که احتمال ریزش بیشتر شاخص هم پیش‌بینی می‌شود.

شاخص کل در طول معاملات روز جاری 26 هزار و 672 واحد ریزش داشت و به یک میلیون و 208 هزار و 35 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز 6 هزار و 908 واحد افت کرد و به کار خود در نقطه 317 هزار و 66 واحد پایان داد. شاخص فلزات اساسی با فشار فروشی که متحمل شد، 10 هزار و 20 واحد کاهش یافت و رقم 996 هزار و 224 واحدی را نشان داد تا کانال حمایتی یک میلیونی خود را از دست دهد، اما ممکن است فردا مورد حمایت قرار گیرد.

«فولاد»، «فملی»، «شبندر»، «شپنا»، «شتران»، «خساپا» و «نوری» بیشترین تراکنش را در معاملات بازار سرمایه داشتند و نمادهای «پارسان»، «فارس»، «نوری»، «شپدیس»، «پارس»، «تاپیکو» و «ومعادن» بیشترین تأثیر را روی روند حرکت شاخص کل گذاشتند. سه گروه فلزات اساسی، شیمیایی و فرآورده نفتی هم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

امروز، همه نمادهای فولادی بورس افت قیمت را تجربه کردند، اما «فولاد» در آخرین معاملات خود کمی سبز شد. به طور کلی هم نمادهای «فخوز»، «فنورد»، «کاوه» و «فسازان» بیشترین افت را داشتند. نمادهای «کچاد» و «کگل» هم وضعیت بدی را تجربه کردند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors