مذاکرات مثبت فولادسازان با سه وزارتخانه برای تأمین گاز

مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: مذاکرات وزارت صمت و انجمن تولیدکنندگان فولاد با وزارتخانه‌های نفت و نیرو هفته آینده ادامه می‌یابد و امیدواریم به راهکارهای مثبتی در تأمین گاز و کاهش محدودیت‌ها برای صنایع دست پیدا کنیم.

وحید یعقوبی در گفتگو با فولادبان بیان کرد: مذاکرات وزارتخانه‌های صمت، نفت و نیرو که با حضور اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد برگزار شد نتیجه مشخصی نداشت و مذاکرات در هفته آتی نیز ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در نشست روز سه‌شنبه راهکارهای برون‌رفت صنایع از بحران قطعی گاز و برق در ایام سرد سال بررسی شد تا محدودیت کمتری بر صنایع فولاد اعمال شود که ممکن است این محدودیت مقطعی و کوتاه یا طولانی‌مدت باشد.

مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ادامه داد: در نشست سه‌شنبه همچنین مشارکت فولادسازان در تأمین برق و گاز با ساخت و تجهیز نیروگاه بررسی شد که نتیجه نهایی آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

یعقوبی گفت: مذاکرات وزارت صمت و انجمن تولیدکنندگان فولاد با وزارتخانه‌های نفت و نیرو هفته آینده ادامه خواهد یافت و امیدواریم به راهکارهای مثبتی در تأمین گاز و کاهش محدودیت‌ها برای صنایع دست پیدا کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *