جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بورس رشد دیروز خود را با قرمز شدن جبران کرد

شاخص کل امروز باز هم روی دور نزول افتاد و رنگ سبز روز گذشته خود را با رنگ قرمز عوض کرد.

به گزارش فولادبان، با اینکه روز گذشته بالاخره بورس رشد اندکی داشت، دوباره روی ریل نزولی افتاد و باز هم قرمز شد. این روند بازار ناشی از کاهش حجم معاملات طی روزهای قبل است. بلاتکلیفی معامله‌گران به دنبال اخبار حول محور مذاکرات باعث شده است تا سرمایه‌گذاران کمتری به این بازار روی بیاورند؛ تا جایی که رشد نرخ دلار در بازار آزاد هم تأثیر چندانی روی تصمیم معامله‌گران نداشته باشد.

به هر روی، شاخص کل تا پایان معاملات با افت 4 هزار و 184 واحدی، به یک میلیون و 363 هزار و 820 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز هم‌راستا با نماگر اصلی بازار 822 واحد ریزش داشت و در نقطه 374 هزار و 167 واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی هم امروز با افت 3 هزار و 451 واحدی، رقم یک میلیون و 77 هزار و 288 واحدی را نشان داد.

در معاملات امروز بورس، نمادهای «شستا»، «فولاد»، «کویر»، «برکت»، «انرژی 3»، «خگستر» و «فسبزوار» بیشترین تراکنش را تجربه کردند. نمادهای «کچاد»، «فارس»، «فولاد»، «کگل»، «شستا» و «بورس» بیشترین تأثیر منفی و «شفن» هم بیشترین تأثیر مثبت را روی شاخص داشتند. خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی هم برترین گروه‌های صنعت بودند.

امروز، نمادهای فولادی عرضه زیادی داشتند چراکه کمبود گاز و کاهش تولید پیش‌بینی‌های منفی برای این صنعت به دنبال داشته است. به هر حال، نمادهای «فولاد» و «فنورد» افت قیمت شدیدی را تجربه کردند. نمادهای معدنی «کچاد» و «کگل» هم قرمز بسته شدند، اما نماد «ذوب» در بازار فرابورس متعادل معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors