Please use a valid API Key شاخص کل دوباره قرمز شد/بورس بر طبل نزول نواخت - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شاخص کل دوباره قرمز شد/بورس بر طبل نزول نواخت

امروز بورس باز هم بر طبق کاهش ارزش سهام کوبید.

به گزارش فولادبان،امروز بازار سرمایه پس از رشد نه چندان قوی روز گذشته که وقفه ای در روند نزولی آن ایجاد کرده بود، بار دیگر مسیر سقوط را در پیش گرفت. کارشناسان بورس معتقدند که به دلیل مشخص نبودن سیاست دولت در انتشار اوراق، تقاضای آنچنان گسترده‌ای در بازار سهام شکل نمی‌گیرد و شرایط بی ثبات بازار به همین دلیل است.

با این اوصاف شاخص کل بازار سرمایه با نزول 36 هزار و 535 واحدی،روی یک میلیون و 391 هزار و 238 واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز امروز هم مسیر با روند بازار 11 هزار و 89 واحد ریخت تا روی 421 هزار و 521 واحد قرار بگیرد. شاخص فلزات اساسی امروز نیز هم رنگ شاخص کل بود و با ریزش 24 هزار و 43 واحدی در نهایت به عدد یک میلیون و 79 هزار و 651 واحد رسید.

نمادهای «شستا»، «فسبزوار»، «کیمیاتک»، «لپارس»، «خودرو»، «فولاد» و «سپید» بیشترین تراکنش را داشتند و نمادهای «فولاد»، «شستا»، «کگل»، «کچاد»، «فملی»، «پارسان» و «فارس» نیز بیشترین اثر را روی شاخص کل داشتند. مانند روزهای گذشته، خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

امروز، نمادهای فولادی بیشتر نزول قیمت داشتند و در این میان، «فپنتا»، «فنورد» و «فسبزوار» بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند. «کچاد» و «کگل» هم کاهش تقریبا 5 درصدی را به خود اختصاص دادند و در بازار فرابورس، نماد «ذوب» هم به طور با نزول نزدیک به 4.5 درصدی معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors