تداوم رنگ سبز تا پایان معاملات

در جریان معاملات امروز، شاخص کل با ثابت ماندن شرایط و انتظارات در بازار رشد کرد، اما چندان جاندار حرکت نکرد.

به گزارش فولادبان؛ در حالیکه امروز در دقایق ابتدایی معملات، بازار با روند مثبت کار خود را شروع کرد، اما در ادامه روند نزولی به خود گرفت. این روند نزولی نتوانست شاخص کل را قرمز رنگ کند و در نهایت بازار به رنگ سبز بسته شد.

امروز، نماگر اصلی بورس یک هزار و 718 واحد افزایش داشت و به یک میلیون و 407 هزار و 758 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن ، در انتهای معاملات، 994 واحد افزایش یافت و رقم 404 هزار و 248 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی امروز قرمز رنگ شد و در نهایت با افت 6 هزار و 615 واحدی به رقم یک میلیون و 95 هزار و 241 واحد رسید. امروز روند تغییرات نیمی از نماد های این گروه روند مثبت داشتند و نیم دیگر روند منفی داشتند.

امروز اکثر نماد های گروه گانی غیرفلزی سبز رنگ بودند و نماد «کهمدا» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. در گروه محصولات شیمیایی، اکثر نماد ها قرمز رنگ بودند و فقط 10 نماد با رشد قیمت همراه بودند. امروز فقط 8 نماد از نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و نماد «ختور» با افت نزدیک به 4 درصدی بیشترین کاهش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند مثبت داشتند و تنها یک نماد قرمز رنگ بود.

امروز نماد «خلنت» بیشترین رشد و نماد «فپنتا» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فارس» امروز بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *