جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 16 تیر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وزارت نیرو توافقی برای تعطیلی کارخانه‌ها نکرده است

یک فعال صنعت فولاد با تأکید بر اینکه وزارت نیرو برای تعطیلی کارخانه‌ها توافقی با تولیدکنندگان نداشته است، گفت: مدیریت وزارت نیرو باید به گونه‌ای باشد که بتواند نیاز جامعه و تولیدکنندگان را بدهد.

حسین نایب درختان در گفتگو با فولادبان در رابطه با خاموشی‌های مکرر اخیر و اعلام خبر توافق وزارت نیرو برای کاهش میزان تولید کارخانه‌ها گفت: وزارت نیرو هیچ توافقی با فعالان صنعت فولاد مبنی بر خاموشی و یا تعطیلی کارخانه‌ها نداشته و تا کنون، قطعی برق به صورت دستوری انجام شده است.

وی درباره آثار این خاموشی‌ها روی صنعت تصریح کرد: قطعی مکرر برق باعث کاهش اشتغالزایی و از همه مهم‌تر، کمبود مواد اولیه در بازار می‌شود که این مسئله هم به طور طبیعی، باعث می‌شود که تورم در کشور افزایش یابد. خاموشی‌های مکرر اخیر موجب کاهش تولید واحدهای نوردی شده و قیمت‌ها رشد کرده است چراکه کاهش مواد اولیه زنجیره فولاد به طور قطعی روی قیمت‌ها تأثیرگذار است.

این فعال صنعت فولاد درباره ادامه‌دار شدن قطعی برق ادامه داد: تصور می‌شود که وضعیت فعلی کشور تا یک ماه ادامه داشته باشد و زودتر اتفاقی نخواهد افتاد.

نایب درختان با تأکید بر بهبود مدیریت در وزارت نیرو گفت: وزارت نیرو باید به گونه‌ای عمل کند که علاوه بر بهره‌وری بهتر، بتواند نیاز جامعه، فولادسازان و سایر تولیدکنندگان را تأمین کند تا کمبودی در برق کشور احساس نشود و در غیر این صورت باید طرح‌هایی ارائه شود تا هر تولیدکننده نیروگاه برق اختصاصی داشته باشند تا دولت هم هزینه‌ای برای تأمین برق این واحدها ندهند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors