Please use a valid API Key تأثیر افزایشی سیاست‌های چین بر قیمت فولاد - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تأثیر افزایشی سیاست‌های چین بر قیمت فولاد

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری یوانتا Yuanta Securities Investment Consulting در تحلیلی درباره بازار فولاد نوشته است: بازار جهانی فولاد به دلیل سیاست‌های نامطلوب چین برای مهار تورم و دستیابی به اهداف کاهش انتشار کربن، با موانع کوتاه‌مدت روبرو است.

به گزارش فولادبان،با این حال، تعهد چین برای کنترل تولید فولاد خام در سال جاری اخیراً منجر به اصلاح قیمت‌ها شده است. از آنجا که تولیدکنندگان فولاد چینی کاهش سود را تا محدوده لب مرزی تجربه کرده‌اند، فضای دیگری برای کاهش بیشتر قیمت وجود ندارد.

علاوه بر این، به لطف واکسیناسیون‌های گسترده کرونا که باعث کاهش بحران جهانی بهداشت و بسته‌های محرک توسط دولت‌های سراسر جهان در دوران پس از کرونا می‌شود، تقاضای جهانی فولاد همچنان قوی است.

تقاضای فولاد از جانب شرکت‌های ساختمانی و خودروسازان هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نداده است. از سوی دیگر به دلیل محدود بودن ظرفیت حمل و نقل و کمبود نیروی کار، عرضه فولاد همچنان کم است.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که عرضه و تقاضای فولاد مانند آنچه در صنعت سیمان طی دو سه سال گذشته دیده شده است، باشد. این به معنای تشدید عرضه، تقاضای زیاد و سطح پایین موجودی و رشد چشمگیر درآمد سازندگان فولاد است.

بر اساس قیمت بین‌المللی فولاد و همچنین افزایش قیمت سنگ‌آهن و زغال‌سنگ کک‌شو، ما انتظار داریم قیمت‌ها در سه‌ماهه سوم بیشتر افزایش یابد.

همراه با کاهش تولید فولاد خام چین و لغو تخفیفات مالیات صادرات، انتظار داریم قیمت فولاد با بهبود عرضه جهانی و پویایی تقاضا پشتیبانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors