نهایی شدن پیش نویس تشکیل شورای آهن و فولاد

دبیر انجمن سنگ آهن ایران از تهیه و تدوین پیش نویس تشکیل شورای آهن و فولاد خبر داد و گفت: زمان آغاز بکار رسمی شورای آهن و فولاد و نهایی شدن پیش نویس برای اجرا ، با فروکش کردن بحران کرونا بزودی اعلام خواهد شد.

سعید عسگرزاده در گفتگو با فولادبان با اشاره به آغاز بکار رسمی شورای آهن و فولاد در آینده بسیار نزدیک افزود: پیش نویس تشکیل این شورا تهیه و تدوین شده و در اختیار اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد،انجمن سنگ اهن و کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی قرار گرفته وامید است بزودی بتوانیم آن را به تصویب نهایی برسانیم.

وی علت تاخیر در تشکیل و راه اندازی شورای آهن وفولاد را شیوع موج چهارم کرونا در کشور ذکرو تصریح کرد: به محض فروکش کردن این موج و کاهش بحران ، نشستی با حضور اعضا برای تعیین زمان آغاز بکار رسمی شورا تشکیل خواهد شد.

دبیرانجمن سنگ آهن ایران درباره علت راه اندازی شورای آهن و فولاد گفت : این شورا می تواند بعنوان یک مرجع درباره تدوین استراتژی کل زنجیره فولاد و یک مرجع تصمیم ساز در این حوزه باشد و با متحد کردن نظرات اعضا ، کل زنجیره فولاد را به لحاظ کمی و کیفی توسعه دهد.

عسکرزاده افزود: فرایند تشکیل شورای آهن و فولاد بگونه ای طراحی شده است که نظرات همه انجمنها و تشکلهای مرتبط با فولاد در آن لحاظ شده است و نمایندگان مختلف از بخشهای مختلف زنجیره حضور دارند و اتخاذ هر تصمیمی با بررسی کارشناسی انجام می شود و نهایتا یک تصمیم و یک صدای واحد از زنجیره فولاد شنیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز با تشکیل این شورا همصدا با انجمن سنگ اهن و موافق تشکیل این شورا است و تلاش می شود با تشکیل شورای آهن و فولاد در آینده نزدیک،حتما اطلاع رسانی شود.

پیشتر اعلام شده بود شورای آهن و فولاد اواخر فروردین بصورت رسمی و برای رفع و رجوع مشکلات زنجیره فولاد آغاز بکار می کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *