Please use a valid API Key ادامه افزایش قیمت فولاد تخت در اروپا - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ادامه افزایش قیمت فولاد تخت در اروپا

 قیمت کویل نورد گرم همچنان در اروپا بالا می‌رود. این روند افزایشی ناشی از کمبود مداوم مواد است.

به گزارش فولادبان Fastmarkets قیمت کویل نورد گرم در شمال اروپا را در روز سه‌شنبه گذشته 953.75 یورو (1145.38 دلار) هر تن اعلام کرد که 12.08 یورو در هر تن نسبت به قیمت 941.67 یورویی در 19 آوریل افزایش نشان می‌داد.

این شاخص همچنین نسبت به یک هفته قبل 48.75 یورو و نسبت به یک ماه قبل 154.37 هر تن افزایش نشان می‌داد.

Fastmarket قیمت کویل نورد گرم در کشور ایتالیا در 20 آوریل را 943.33 یورو در هر تن محاسبه کرد که 23.33 یورو در هر تن نسبت به قیمت 920.00 یورویی 19 آوریل، 50.83 یورو نسبت به قیمت یک هفته قبل و 156.66 یورو نسبت به یک ماه قبل افزایش داشت.

این قیمت‌ها بدان معناست که قیمت‌ها در شمال اروپا تقریباً به آخرین هدف شرکت ArcelorMittal یعنی 970 یورو به ازای هر تن کارخانه رسیده‌اند. درنتیجه، برخی منابع بازار معتقدند که تولیدکنندگان پیشنهادات خود را افزایش می‌دهند. با این حال، برخی هم معتقدند از آنجا که کارخانه‌ها به سختی قادر به عرضه بیشتر کویل نورد گرم هستند، هرگونه افزایش قیمتی، اسمی خواهد بود.

علاوه بر این، آن‌ها گفتند که بازار برای پردازش چنین افزایش سریع قیمتی به زمان بیشتری احتیاج دارد.

منابع مطلع گفتند که در کارخانه‌های نورد اروپایی حجم مطمئنی کویل وجود ندارد درنتیجه، موجودی انبارهای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی کم شده است.

روند صعودی قیمت فولاد تخت، توسط مصرف‌کنندگان نهایی که قیمت‌های بالاتر برای فولاد تخت فرآوری‌شده را قبول می‌کنند، حمایت شده است. درنتیجه، توزیع‌کنندگان هیچ فشاری از افزایش قیمت‌ها احساس نمی‌کنند؛ اما کمبود حجم باعث نگرانی خریداران شده است و بعید به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت کمبود فولاد حل شود.

نزدیک‌ترین زمان تحویل فولادسازان اروپای شمالی و ایتالیا برای تولید اواخر سه‌ماهه سوم بوده است. خریداران اروپایی به دلیل دشواری در تأمین داخلی همچنان به واردات فولاد علاقه نشان می‌دهند، اما تعداد پیشنهادهای کارخانجات فولادی غیر اتحادیه اروپا نیز محدود شده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors