بررسی اصلاح بندهایی از شیوه‌نامه در جلسه فردای ستاد فولاد

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل جلسه ستاد فولاد با حضور مسئولان وزارت صمت، نماینده بورس کالا و جمعی از اعضای تشکل‌های فولادی در این وزارتخانه برای بررسی اصلاح بندهایی از شیوه‌نامه فولاد خبر داد.

سیف‌الله امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فولادبان با اعلام این خبر عنوان کرد: در این نشست، نمایندگانی از وزرات صمت به همراه جمعی از اعضای تشکل‌های فولادی شامل انجمن فولاد، انجمن نوردکاران و سندیکای لوله و پروفیل و البته یک نماینده از بورس کالا حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این جلسه قرار است به مواردی از شیوه‌نامه فولاد و دستورالعمل‌های اجرایی آن که کمتر به آنها توجه شده است، پرداخته شود و امیدواریم این نشست راهی برای حل مشکلات افراد و سازمان‌هایی باشد که با وجود داشتن طرح‌های عمرانی، مشکل خرید محصولات فولادی را دارند.

امیری تاکید کرد: با توجه به حضور نماینده بورس کالا، امیدواریم در نشست فردا مشکل ارائه محصولات و موادی مانند فولادهای آلیاژی که در بورس قابل عرضه نیست، حل شود و احتمالا در این جلسه تکلیف موضوع حجم عرضه محصولات آلیاژی در بورس کالا با توجه به تنوع زیاد این محصولات روشن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *