جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 18 مهر 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

پایان قرمز رنگ معاملات بازار سرمایه

امروز معاملات بازار سرمایه در دقایق ابتدایی، روند نزولی داشتند. این روند نزولی که تا پایان معاملات ادامه داشت، دومین روز قرمز رنگ بازار بورس را رقم زد.

به گزارش فولادبان؛امروز نماگر اصلی بورس 10 هزار و 422 واحد افت کرد و به یک میلیون و 455 هزار و 609 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در انتهای معاملات، 5 هزار و 897 واحد کاهش داشت و رقم 414 هزار و 683 واحد را نشان داد.

فولادی ها امروز نیز قرمز رنگ بودند تا این شاخ در ارتفاع پایین تر از 1 میلیون و 100هزار قرار بگیرد. در نهایت شاخص فلزات اساسی با کاهش 7 هزار و 971 واحدی به رقم یک میلیون و 93 هزار و 460 واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند منفی داشتند و برخی از نماد های دیگر سبز رنگ بودند.

امروز اکثر نماد های گروه کانی غیرفلزی قرمز رنگ بودند و نماد «کپشیر» با افت نزدیک به 4.6 درصدی بیشترین کاهش را در بین نماد های این گروه داشت. در بین نماد های گروه محصولات شیمیایی تنها 3 نماد سبز رنگ بود.

علاوه بر این امروز گروه خودرو و ساخت قطعات تعداد بیشتری از نماد ها قرمز رنگ بودند. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند منفی داشتند و فقط نماد «وکار» سبز رنگ بودند.

امروز نماد «فپنتا» بیشترین رشد و نماد «سخزر» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فملی» امروز بیشترین تاثیر در روند نزولی شاخص کل را داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors